BARCELONA

BARCELONA
Barcelona es bona si la bossa sona, tan si sona com si no Barcelona es bona

viernes, 18 de junio de 2010

Auditorios

Fa dies vaig anar a l'Auditorio de la Pedrera a escoltar un concert-homenatge a Joan Albert Amargós, un gran compositor catalá ,va ser molt bonic, y dilluns passat vaig anar al Auditorio a sentir la Cobla de l'Esmuc y con director estava ell, ja que tasmbé es professor de l'Escola de Musica, va ser fantástic i a la Sala Oriol Montaner no s'hi cabia de la gent que va anar.
 El vaig passar fenomenal, a veure si puc aconseguir algún video i us ho posso

1 comentario:

lisebe dijo...

M'agrada la música i conec molt bé la Pedrera per dins estic segura que va ser un concert guapissim!! sens dubta. M'alegro molt que hagis llegit els llibres que tinc al lateral del bloc jo a nes de llegir-hos també he regalat, l'ultim de Frederic Mallol i no el tinc al bloc es molt bó i es diu "El mundo en una botella" es una hustoria impresionant i també te'l recomano.

Per cert el post de dalt no es pot comentar o almenys jo no puc accedir, i volia dir que la canyella a mes de ser tot el que has dit li dona un gust peculiar i esquisit als pastissos i al pa de pessic.

Petonets guap@