BARCELONA

BARCELONA
Barcelona es bona si la bossa sona, tan si sona com si no Barcelona es bona

sábado, 2 de octubre de 2010

Barcelona

LA BARCELONA DEL ANYS 60 VISTA PER EUGENI FORCANO

L'exposició de Eugeni Forcano " LA MEVA BARCELONA", mostra més de 130 fotografías en blanc i negre a la Sala Ciutat a l'Ajuntament i a l'Arxiu de Barcelona.

Retrats de persones anónimas, instants captats al vol, instantáneas que inmortalizen un moment de la vida barcelonina , axí son les fotografíes de aquesta exposició  que formen part de les 650 que aquet autor va donar al any 2009 al arxiu de Barcelona.

Tot i ser fill adoptiu de Canet de Mar, va neixa a Barcelona , ha rebut nombrosos premis per la seva obra en reconeixement a la singularitat que l'artista ha sabut captar l'anima de la gent de la ciutat.

7 comentarios:

Rita dijo...

Les vaig veure i em van encantar. Una bona recomanació! :-)

✿||Noemí||✿ dijo...

M´agradaria anar-hi, em pilla una mica lluny... Es molt bona informació de la teva nova entrada. Molts petonets maca.

✿||Noemí||✿ dijo...

Hola de nou, doncs, avui no hem anat a veure a la Fira del Cistell. Hem anat a un poble, es diu Besalú. Gràcies pel teu comentari.

Pakiba dijo...

Rita, a mi també m'agradat molt i la recomano.
Noemi, de Salt aquí hi ha una bona tirada pero está fins el 15 de gener.

Montserrat Llagostera Vilaró dijo...

HOLA PAKIBA:

SAPS QUE SI HEM PENSO QUI ETS, CREC QUE PORTAS EL MATEIX APELLIDO QUE LA MEVA CUNYADA. ELLA VIU A SANTA COLOMA DE GRAMANET ES LA DONA DEL MEU GERMÁ I ES DIU ISABEL IB....

SON ESTUPENDAS AQUESTES FOTOGRAFIES. UNA ABRAÇADA, Montserrat

Princesa115 dijo...

Hola Pakiba
Así ,así me enteré de la entrada...es una exposición de fotos antiguas de Barcelona, no?
Pues decirte que las fotos en blanco y negro me gustan mucho y más si son antiguas.

Besos y sonrisas

Pakiba dijo...

Noemi Besalú es preciosos, bona elecció.

Montserrat,no sé algunaa cusina llunyana a lo millor,que jo sapigue a Sta.Coloma no tin familia i si a Sta.Maria de Moncada.