BARCELONA

BARCELONA
Barcelona es bona si la bossa sona, tan si sona com si no Barcelona es bona

domingo, 6 de febrero de 2011

ENTRE TOTS FEM UNA BARCELONA MÉS NETA

Des que va entrar en vigor la nova llei del tabac els carrers estan més bruts, hi ha burilles per tot arreu, sobretot a les portes dels bars,escoles,restaurants,hospitals etc. i no és perqué no  disposin d'apagadors i cendrers de cigarretes, és perqué som incivics, perqué em consta que hi ha a totes les entrades i a més es pot demanar el teu cendrer de butxaca gratis a tots els estancs.

A veure si entre tots podem fer que les nostre ciutats estiguin més netes.



5 comentarios:

Garbí24 dijo...

perquè costa tant ser cívic...l'altre dia ho vaig veure fer a tot un sr metge a la porta de la seva consulta....després ens diuen que és qüestió de cultura, més cultura que un metge....

Montserrat Llagostera Vilaró dijo...

I cuanta raó tens noia,

Entre tirar les puntes dels cigarrets a terra, trencar coses i pintar amb grafitis i encare si fossin grafitis ben fets, es que devagades son garabatos.

Aci a Valencia passa el mateix.

Una abraçada, Montserrat

_MeiA_ dijo...

que trist!! amb lo poc que costa fer les coses ben fetes!

:(

La abuela frescotona dijo...

yo celebro las ordenanzas, es el único vicio, que incluye a quienes no lo poseen.
saludos PAKIBA

magazine.cat dijo...

El cop que hem vaig quedar més parada veient lo bruta i porca que son la gent i perdoneu les paraules, va ser anat a buscar bolet més ven dit intentant-ho.
Poseu-vos en situació, sabeu com queden les places o els terrenys on es posen el jovent a fer un botellon? Dons el bosc semblava això, el dia desprès d’un botellon, una vergonya, quan ho vaig veure.
Papers, alumini, cartons, botells, plàstics no podia creureu, jo que quan vaig al de fora sempre m’emporto la bossa per les deixalles.
Com diu en Gargi24 s’ha de ser més cívic.

Salut.