BARCELONA

BARCELONA
Barcelona es bona si la bossa sona, tan si sona com si no Barcelona es bona

viernes, 31 de agosto de 2012

NECTARINES



Les nectarines , també anomenades "pavies", es una varietat de préssec que es caracterizen per posseir una pell llisa, aixó es produex mitjançant una mutació en el abres normals d'un gen que determina la no existencia d'aquesta especie de cotó que cobreix la pell dels préssecs "normals".
Les primeres nectarines es van conrear a la Xina on van aconseguir una gran importancia fins al punt que eren considerades com el "nectar dels deus".
Les nectarines tenen les mateixe propietats que els préssecs però son més ricas en vitamina A.
El suc de nectarine per la eliminació de liquids és una de les funcións més destacables d'aquesta sucosa fruita.
En el mesos d'estiu aquesta deliciosa fruita t'ajudará a sentir-te més lleugera gràcies al seu alt contingut en aigua,potasi i fibra.

Ingrediens:
2 nectarines
Suc de 1/2 llimona.

Preparació:
Pelar les nectarines
trossejar la pulpa i passar-la per la licuadora
Afegir el suc de la llimona i beure al moment ,sensa endolcir amb mel ni amb sucre.
 

8 comentarios:

Montserrat Llagostera Vilaró dijo...

Ai Pakiba.
Tindrie que aficinar-me a menjar fruita.
Segurament no amb costiparía tant sovint.
Fa 15 díes vareig afafar una bona galipandria i encare tinc tos.
Ja m´ho diu en Gabriel, menja fruita, pero només menjo platans.

Un petó molt gran, Montserrat

Montserrat Sala dijo...

Hola Pakiba: em sembla una idea mamgnífica aquest suc de nectarina amb llimona. Ara mateix me'n faix ún.
Moltes gracies per la informació.

Una abraçada.

*Desvelada* dijo...

Delicioso!!! Me encanta!!! Gracias linda por compartir, besos!!

Colotordoc dijo...

Hola Guapa:
Además de la vitsamina A tienen alto ocntenido de K, como el resto de la familia del melocoton. Esto es importante en el verano, que tenedemos a perder líquidos y electrolitos (sodio y potasio).

Me gustan mucho las nectarinas.

Besote. Que sigas mejor

Luján Fraix dijo...

QUE RICO JUGO, YA ME DAN GANAS DE TOMARLO... NO CONOCÍA ESTA FRUTA.
UN BESITO QUERIDA AMIGA Y GRACIAS POR VENIR A VISITARME.

sargantana dijo...

lo de pavia...es nou per mi

petons paki

Luján Fraix dijo...

FELIZ COMIENZO DE SEMANA
TE DEJO UN BESO Y UN ABRAZO.
QUE TENGAS BONITO DIA.
CARIÑOS

Marina Filgueira dijo...

¡Hola Pkiba!!!

¡Ya sentía yo deseo de pasar por tu casa! Y arrancaste tú primero.

Deliciosa tu entrada refrescante con ese zumo neta-rico de los melocotones: Fíjate que yo los tomo así tal cual nunca hice zumo de ellos, ahora ya sé algo más,
Ummm que rico debe ser y saludable.

Si, hay que aprovechar las frutas del tiempo de cada una de ellas.
Gracia por compartir esta receta con todos nosotros.

Te dejo mi gratitud y mi estima por tus agradables palabras.

Ánimo Pakiba, si yo te contara!...
Pero debemos tirar para delante mientras que Nuestro Señor quiera.

Un abrazo amiga. Y se muy feliz.