BARCELONA

BARCELONA
Barcelona es bona si la bossa sona, tan si sona com si no Barcelona es bona

lunes, 3 de junio de 2013

UN CAP DE SETMANA INTENS



No m'agrada parlar molt de les meves coses,però l'orgull de ser àvia em fa  possar aquesta entrada per felicitar al meu estimat nét que amb el seu esforç ha pogut aconseguir un del seus objetius somiats,aconseguir una medalla en l'esport que més li agrada, l'atletisme.
Aquet cap de setmana en els Campionats de Catalunya Juvenils ha aconseguit la medalla de bronze en el 100 m llisos y un altra en els relleus de 100 m, i ha quedat el primer en els 200 m, un somni que se li ha fet realitat. Moltes felicitats.
Ara  als Campinonats d'Espanya que es celebraran a Durango els dies 22 i 23 de juny.  Et desitjo el millor i pensa que " SI HO POTS SOMIAR ,HO POST FER".





7 comentarios:

Garbí24 dijo...

Doncs a per els d'espanya.....i sort

CUATRO ESPECIAS Por ELENA ZULUETA DE MADARIAGA dijo...

Pues si que debes ponerlo y es todo un orgullo que tu nieto lo haya conseguido, así que a ponerlo a los cuatro vientos y ...ENHORABUENA A LOS DOS!!!

Colotordoc dijo...

Todo un orgullo para ti.

Ahora seguir adelante

Pluvisca dijo...

Hola guapa, ya estoy de vuelta, el teatro fué muy bien


Enhorabuena por tu nieto, entiendo que estes orgullosa

petons

Pakiba dijo...

Orgullo de abuela, gracias a todos y ahora a por la de España en Bilbao.

Juan Antonio Torron Castro dijo...

Pakiba, moltes felicitats i felicita el teu net de part meva.

Que orgullosos nos sentimos los abuelos de los éxitos de nuestros nietos, parece que seamos un poco, nosotros mismos.

Nuestro Roger (3 anys), ens porta de coronilla i ara amb la seva germaneta de 7 mesos ......., efín tú ya sabes de que se trata.

Un saludo grande.-

Montserrat Llagostera Vilaró dijo...

Hola Pakiba.
Reb la meva sincera enhorabona desde Valencia.
Tens un net guapissim
Una abraçada, Montserrat